EST. 2002

2:1-es lóer?-súly arány, 36 millióért

Eljutottunk oda, hogy a dohányzás zárt térben letöltend? börtönbüntetéssel sújtható és legalább akkora ellenszenvet vált ki a társadalmunkból, mintha izzó billogvassal kényszerítenénk a buszmegállóban mellettünk állókat egy cigaretta elszívására.

Suter 500 Factory V4

De nehogy azt hidd, hogy egy ekkora szabályozás jellemformáló ereje meg áll az éttermek ajtajában vagy az aluljáró legfels? lépcs?fokán, a hétköznapokból alattomosan bekúszik a motorosok tudatába kellemetlen érzést kölcsönözve minden füstös jelenségnek, így a keveréket köhög? kétütem?eknek is, lassan de biztosan kialakítva az egyetemes „szív, s?rít, gyújt, kipufog” tudatú  motorosok egyházát. 

Suter 500 Factory V4

Ennek a tendenciának ad egy emberes pofont a motorsport prototípus piacról ismert svájci Suter Racing Technology az 500 Factory V4-el. Ez egy 500 köbcentiméteres, kétütem?, V4-es pályagép, ami több, mint 200 lóer?t teljesít 128 kg versenykész tömege mellett.

Suter 500 Factory V4

A legszebb, hogy ezt a GP-re szánt verseny motort most meg is tudjuk vásárolni 36 millió forintnak megfelel? frankért, ami még jobban hangzik, ha arra gondolunk, hogy személyre szabott motort kapunk 2:1 er?-súly aránnyal (széria sportmotorok szerencsés esetben hozzák az 1:1-es arányt).

Suter 500 Factory V4

Ami az alkatrészeket illeti, az elvárt felhozatal: Marchesini felnik, Öhlins rugóstagok, Brembo fékek, Marelli elektronika, öntött alumínium váz, csavarodást gátló tengelyekkel, SRT csúszó kuplung. Biztosan élvezni fogod a titánium kipufogórendszert, amit szintén a Suter fejlesztett a blokkhoz. Az egyetlen hátrány, hogy hat – nyolc hónap, amíg a svájciak összerakják a gépet. Szóval, ha esetleg karácsonyra kinézted, ideje megrendelni.

ugrás fel