EST. 2002

A méret nem lényeg: zsebmotorok

A zsebmotorok egyre szebbek és egyre divatosabbak. Az RX-ek légh?téses,
egyhengeres, kétütem? motorjai 4,2-t?l 13 LE-ig tudnak teljesíteni, ami
a járgányok méretéhez képest figyelemreméltó (Az évek óta garázsban szunnyadó,
Lajos névre hallgató ?s-MZ is nagyjából ennyit tudott, ha éppen morcos
volt. És ? nem huszonöt kilót nyomott).

A váz acél-alumínium; a nagyon is hatékony fékek mérete 145/12o mm;
a gumik 9o/65-6,5 illetve 11o/5o-6,5; a gyújtás elektronikus, a henger?rtartalom
39,5 ccm. Akinek tehát valószín?tlennek t?nik ?kis nagy motorral? menni, vegye
számításba, hogy az apróságok mindent tudnak, amit a nagyok. Csak éppen kisebbek.

Vezetés közben " feln?tteknek " a legnagyobb gondot a helyes pozíció
megtalálása jelentheti: el?ször is méretet kell venni. Els?re furcsának
t?nhet ugyanis egy majd – tizenöt lovas köször?kövön ülni, öt centire a földt?l.

A második probléma anatómiai jelleg?: ez a térd és a könyök kérdése.
Ha a derék versenyz? megoldotta, hogy e két testtája ne üt?djön folyvást össze,
máris elnyerte az els? dant minimotorozásban.

A miniatúrák ára 1ooo és 2ooo euró között mozog.

www.grcmoto.com

ugrás fel