EST. 2002

A németek imádják az olaszokat

A neves német motoros folyóirat, a Motorrad által szervezett díjátadó ceremónián, amelyen évr?l évre a legszebb kétkerek?eket emelik ki az olvasók szavazatai alapján, a két királyn? a Vespa Granturismo és az Aprilia RS125 lett.

A több mint 42.000 beérkezett voks nagy része a Granturismót látta volt a "2005-ös Év Motorjaként". Az összevetést a Vespa simán nyerte a szavazatok 16,5%-át kapó Suzuki Burgman 650-nel, a Honda Silver Winggel (11,8%), a Yamaha T Max-szal (9,8%) és a Peugeot Jet Force-szal (9,6%) szemben. A Motorrad-díjat a lap f?szerkeszt?je, Michael Pfeifer adta át Stuttgartban.

A két Granturismo modell, a 200L és a 125L a valaha Piaggio-m?helyb?l kikerült legjobban teljesít? és m?szakilag legfejlettebb Vespa-robogó.
Er?ssége – nem csak a németek szerint – a négyütem?, négy szelepes, vízh?téses blokk, a 12 colos kerekek és a tárcsafék. Ami még nagyon tetszik a németeknek, az a teljesen acél karosszéria, ami egyrészt egy exkluzív felépítmény, másrészt garancia a robosztusságra, a biztonságosságra és a pontos vezethet?ségre.

A Piaggio márka sikere az Aprilia RS125 premizálásával lett teljes. Hétb?l hatodik alkalommal kapja meg a noaleiek RS-e a "Legjobb Nyolcadliteres" kitüntet? címet a Motorradtól. A siker receptje itt nagyon egyszer?: a versenypálya világát és m?szaki tartalmát ültették át ügyesen egy szériamodellre. Az RS125 a piacon etalon, a pályán pedig tizenegyszeres világbajnok.

ugrás fel