EST. 2002

A Rio GP megrendezését fenyeget? Pan-Am Játékok

Még a feléhez sem értünk az Úr 2005-ös évének, demáris itt vannak a jöv? esztend? krossz-újdonságai a Honda vonatkozásában. A már ismert család nem sokban változik, néhány grafika és alkatrész cserél?dik ki. Frontvonalban továbbra is a kétütem?ek, a CR 125 R és a CR 250 R, míg a négyütem?ek lépésr?l lépésre fejl?dnek, fejl?dgetnek.

A 2006-os évben a 450 kapja a legkitüntetettebb figyelmet. A blokkba új szelepágyak érkeztek, ezek nagyobb ellenállást és hosszabb élettartamot garantálnak, ezenkívül a karburáción is javítottak a mérnökök – jöv? év modelljének gázreakciói állítólag sokkal jobbak. Figyelmes munka árán sikerült megtalálni a leghatékonyabb súlyelosztást – az er?forrás 5 mm-rel el?bbre és szintén 5 mm-rel mélyebbre került, ugyanennyit süllyesztettek a h?t?radiátorokon valamint új helyzetbe állították a kipufogót. Az új kipufogó a FIM által megszabott 96 dB-es hanghatáron belül pufog. A kerekek könnyedebbek és ellenállóbbak, a villát szintén felülvizsgálták – szintén megkönnyítették. A hátsó felfüggesztés hidraulikáját ugyancsak cserélték.

A legnagyobb teljesítmény és forgatónyomaték adatai vélhet?en nem változtak, ahogy a CRF 450X – a négyötvenes Honda enduró-változata – számai is maradtak azonosak a legutolsó modellével.

A kétszázötven köbcentis CRF X összességében fél kilóval könnyebb, a futóm? elemei mentek át egy kisebb fogyókúrán. A kis blokk tömege változatlan, mindössze 26,4 kg.

ugrás fel