EST. 2002

A Superbike-ba tart a Benelli is?

Folytatódik a Superbike világsorozat körüli hírverés: valóságos másodvirágzását éli a szériamotorok bajnoksága, hiszen jeles pilóták és márkák érkeznek, egyik a másik után. Az Aprilia g?zer?vel fejleszti V4-esét, a BMW már hivatalossá tette, hogy beszáll, a KTM is életjeleket ad és a legutolsó hírek szerint az MV Agusta szintén er?sen érdekelt az SBK-s szerepvállalásban. S?t: sajtóértesülések arról számolnak be, hogy a Benelli is készül?dik…

Meríteni van honnan: Tornado Tre 1130

Els?ként a francia illet?ség? Moto Station írt a benellisek vélelmezett szándékáról: eszerint két új blokkot fejleszt a pesarói központú gyár, és mindkett? szoros összefüggésbe hozható a Superbike-kal. Egy négyhengeres, ezres V-r?l szól a fáma, ami 180 lóer? felett teljesít, meg egy 600 köbös soros négyhengeresr?l, ami 130 lóer? körüli lesz, és értelemszer?en a Supersport kategóriát támadnák vele. Egyel?re maga a márka semmiféle hivatalos megnyilatkozást nem tett.

A menedzsment kínai, az oroszlán olasz

Emlékeztetnénk, hogy a neves itáliai gyöker? konstrukt?r jelenleg egy kínai cégcsoport tulajdonát képezi, az olaszok mégis saját gyermekükként tekintenek rá: hogy is lenne másképp. A Superbike éledése és el?rejelezhet? reneszánsza tehát igazán lázban tartja a talján szurkolókat, hiszen a kirobbanthatatlan Ducati, a csatlakozni vágyó Aprilia és az MV Agusta, plusz a Benelli feltételezhet? visszatérésével a ‘made in Italy’ négy gyártó révén lenne jelen a WSBK-ban… akárcsak a japánok.

ugrás fel