EST. 2002

A Tech3-ról jelentjük

Nem csak a gyári csapat alkalmazza a jelek szerint, hanem a Tech 3 is fogja. A Falról van szó. Az alakulatokon belül szerepl? két versenyz?t és közvetlen mikrokozmoszukat elválasztó ‘átokról’, amelynek immár mondhatjuk, hagyományai vannak: tavaly jópár nem éppen barátságos szóváltás után Toseland és Edwards között húzták fel az els?t a Poncharal-féle együttesben, miután szerel?gárdát cserélt a két motoros, jobban mondva Colin emberei fels?bb utasításra átszivárogtak JT-hez. Nem lett túl jó vége.

Mivel az öreg Tornádó és a Superbike világbajnokként becsapódó jövevény között kimondottan baráti a nexus, azt feltételezhetnénk, hogy a falasdinak leáldozott. Hát nem. ‘Valójában nem igazi fal lesz ez, csak egy amolyan fél fal – bárki bármikor odamehet a másikhoz a boxon belül, át lehet közlekedni majd, nem úgy, mint a gyári csapatnál’ – tájékozatta a sajtót Hervé Poncharal.

‘Jelenleg Ben és Colin hatalmas haverok, semmi sem zavarja a jó hangulatot az együttesen belül. A falnak oka van. Mindenkinek szüksége van arra, hogy nyugodt körülmények között végezhesse a munkáját. Senkit nem érdekelnek a csapattárs által meghívott vendégek például. Idén m?ködött ez a rendszer. Ennek nem sok köze van a pilóták közti személyes vagy szakmai viszonyhoz, az igazság az, hogy így jobban és könnyebben tud mindenki a maga feladataira koncentrálni.’

Ugyancsak a Tech3-mal kapcsolatos hír, hogy a csapat Moto2-motorja els? ízben gurult aszfaltra a franciaországi Ledonon pályáján. Aki meghajtotta, az a gall motorsport egyik nagy reménysége, a 16 esztend?s Florian Marino volt, akinek nevével az idei Red Bull Rookies Cup és a Superstock 600 Eb eredménylistáján találkozhattunk, mindkét sorozatban nyert egy-egy futamot.

ugrás fel