EST. 2002

Anthony West visszatér

Ezúttal az Aprilia Motoracing-gel kötött szerz?dés értelmében, amelyben Johan
Stigefelt-del az oldalán a 250 cc-es kategória versenyein fog rajthoz állni.

Az ausztrál fiatalember a múlt évi szezonból hiányzott, miután arra kényszerítették,
nyelje le a békát, miszerint nem áll rendelkezésre hely az összetett 500cc/MotoGP
kategóriában, noha 2001-ben meggy?z?en teljesített a V-twin 500 cc-es osztályban.
Korábban, ugyanakkor, a 250 cc versenyekben le nem tagadható er?t képviselt,
amit mi sem bizonyít jobban, hogy az a kvintett, akik akkoriban megel?zték ?t,
mára már kibérelték helyüket a dobogó legmagasabb fokain.

Ezekkel a gondolatokkal tér vissza a junior osztályba a korábbi Shell Advance
Honda versenyz?, valamint azzal a határozott tervvel, hogy remélhet?leg eléggé
kit?nik majd eredményeivel és felkelti az érdekl?dést a MotoGP világában.

‘Még mindig nem vagyok tökéletesen elégedett a 2000-es szezonnal, és azt
gondolom, sokkal jobban is csinálhattam volna.’ – nyilatkozta a hivatalos
MotoGP oldalon [www.motogp.com] ‘Ezért most arra koncentrálok, hogy megnyerjem
a versenyeket, és ne a negyedik vagy ötödik helyen végezzek.’

‘Nyilvánvalóan még nem teljesítek 100%-on, hiszen még csak két próbasorozatom
volt – jóval többet kell majd motoroznom, és jó kapcsolatot kiépíteni a csapat
tagjaival – de nagyon elégedett vagyok azzal, amit eddig láttam, és felkészültem,
hogy a t?lem telhet? legtöbbet nyújtsam, és hogy minden a lehet? legjobban sikerüljön.’

‘Minden eddiginél keményebben dolgoztam a fizikai felkészülésen, és nemsokára
Olaszországba utazom, ahol közelebb lehetek a csapat m?szaki szakembereihez.
Azt gondoltam, már nem lesz több esélyem, hogy Grand Prix-en indulhassak, és
most, hogy mégis itt vagyok, minden megteszek, hogy ne szúrjam el.’

West-et akkor kérték fel, hogy az UGT 3000-Abruzzo csapattal a Roberto Locatelli
által korábban használt Aprilián motorozzon, amikor azt latolgatta, hogy a 125
cc-b?l a 250 cc-s osztályba lép, és – annak ellenére, hogy mostantól egy másik
uniformisban lép pályára – azt állítja, hogy az olasz motor jobban illik hozzá,
mint ahogy arra korábban számított.

‘Valóban, soha nem szerettem igazán a 250 cc kategoriát, mert úgy gondoltam
nem igazán illik az én motorozási stílusomhoz,’ – majd a 21 éves versenyz?
hozzátette – ‘de miután kipróbáltam az Aprilia-t, már nem így gondolom,
és nem bánom a váltást. A Hondával mindig gondjaim voltak az üléspozícióval,
és sohasem tudtam kényelmes helyzetet találni, de az Aprilia-t már az els? naptól
kezdve nagyszer? érzés volt vezetni. Két próbasorozat után, a 2000-es évhez
hasonló id?eredményeket értem el, és úgy látom a motor is sokat fejl?dhet még,
ezért valóban optimista vagyok. A m?szakiak nagyon értik a dolgukat, így igazán
nem is álmodhattam volna jobb megállapodásról.’

ugrás fel