EST. 2002

Az MV Agusta befejezi a háromhengeres blokkokkal

Néhány napja került sor Franciaországban az MV Agusta Turismo Veloce 800 bemutatójára. A háromhengeres kaland-túramotor már a 2013-as EICMÁ-n napvilágot látott, majd 2014-ben tovább húzták az olaszok a mézes madzagot, hogy most végre valóban bemutassák, és egyúttal fény derüljön néhány fordulatra.

MV Agusta Turismo Veloce Lusso 800 2015

 MV Agusta Turismo Veloce Lusso 800

Egyrészt arra, hogy a Turismo Velocéval az MV továbblép a háromhengeres blokkokról. Úgy vélik, kihozták a konstrukcióból, amit lehetett. Ezzel lezárul egy korszak és kezd?dik egy új, amiben egy teljesen új négyhengeres er?forrás áll majd az MV-k szíve helyén. A projekt annyira el?rehaladott stádiumban van, hogy már a 2015-ös EICMÁ-n számíthatunk a bemutatásra, 2016-ra egyenesen négy új modellt fejlesztenek.

Nem t?nik túl merész elképelésnek, hogy a zászlóshajónak számító F4-gyel fogják kezdeni a megújulást. Egyrészt mert ez a legrégebbi modell a márka kínálatában, másrészt pedig mert ez lehetne az alapja az új négyhengeres modellválasztéknak, ahogy az a háromhengeres F3-mal majd a Brutale 675-tel történt.

Az MV növekv? ambíciói a Superbike Világbajnokságban is arra ösztönzik a varesei gyárat, hogy lecseréljék az F4 RC-t, mert bár ez a valaha készült legdurvább MV Agusta, tele van idejétmúlt m?szaki tartalommal és technológiával.

Forrás: asphaltandrubber.com

ugrás fel