EST. 2002

Baleset Tunéziában

A 37 esztend?s pilóta tesztelés közben szenvedett lábtörést.
A baleset körülményei végtelenül szerencsétlenek voltak, hiszen a Red Bull
csapat éppen végére ért az utolsó tesztfázisnak.

Scot Harden csapatmenedzser is aktívan részt vett a munkában, amit a
Le Chott száraztóban (Tunézia), nedves, mély homokon végeztek.

Harden egy 30 km-es motorozás után adta át a KTM-et McCoynak,
aki a saját standard távjának a legvégén szaladt rá egy finom gödörre, és
azonnal elvesztette az irányítást
a több mint 90 mérföldes (145 km/h)
sebességgel száguldó motor fölött. McCoy lábának f?leg az alsó része szenvedett
komoly sérülést, ?t az eset után sürg?sséggel Európába szállították.

Casey McCoy kényszer? kiszállása komoly veszteség az amerikai csapatnak,
azonban hamar túl kell, hogy tegyék magukat rajta. A KTM versenyágazat-vezet?je,
Kurt Nicoll döntése alapján Scot Harden (a csapatmenedzser) veheti
át a 700 köbcentis ralimotort, és vezetheti azt Franciaországból Dakarba. "Scot
volt az egyetlen logikus megoldás " magyarázta Nicoll.

" Amellett, hogy egyike a valaha volt legjobb amerikai raliversenyz?knek,
tev?legesen részt vett a tunéziai tesztmunkában."

"Erre egyáltalán nem készültünk, ami nem csoda " mondta Harden.

" Casey helyére lépni nagyon nehéz feladat lesz. Ez a világ legkomolyabb
offroad versenye.
Mindig nagy álmom volt, hogy elinduljak a Dakaron, de
nem ilyen körülmények között."

A csapatmenedzseri szerepet feladó Scot Harden posztjára a verseny idejére
a szintén egykori pilóta Joe Barker áll majd be, hogy ellássa az ügyvitellel
illetve a taktikával kapcsolatos teend?ket. A Red Bull USA KTM csapat
elindul a december 26-27.-én lebonyolítandó Telefonica Rally Dakar kétnapos
felkészületi versenyen
, hogy január elsején teljesen harckészültségben vághasson
neki a közép-franciaországi Auvergne-b?l startoló Párizs-Dakar ralinak.

ugrás fel