Motorinfo.hu - Motoros hírportál

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Csatlakozz közösségünkhöz és légy naprakész!

C°/

Suzuki SV650 Rally

Szerző: aem
2016-07-26 00:00:00
Még nyár elején, az osakai motorkiállításon állt egy érdekes koncepciót megelevenítő SV650...
Hirdetés

Ismét egy gyári koncepciómotor miatt kezdünk képzelgésbe. Az idei, 32. Osaka Motorcycle Show Suzuki-standján állt ez a motor, az SV650 Rally Concept. Igazából egy csontszéria SV-ről van szó, amit a ma oly' divatos café racer trend mentén kissé megbolondítottak néhány jól eltalált alkatrésszel.

A Suzuki szerint a Rally Concept az 1970-es évek aszfaltralijain résztvevő, nagy kiegészítő fényszórókkal felszerelt versenyautók stílusát kívánja felkarolni és két kerékre átültetni - de szerintünk az idén év végén bemutatkozó félidomos SV650S előfutáraként is lehet rá tekinteni.

Ahogy azt nemrég, tesztünkben ecseteltük, a 2016-os SV650 - a korábbi kiadásokkal ellentétben - már csak csupasz, nagykormányos változatban készül, a régi, fejidomos és csutkakormányos SV650S már a kis V2 Gladius-korában eltűnt. Viszont ezzel rés is keletkezett a kínálatban, szóval ha jövőbelátó üveggömbünk nem hazudik, akkor a Rally Concept az idén év végén bemutatásra kerülő idomos SV-t hivatott felvezetni tudatalattinkba.

A Rally Concept három alkatrész köré építi fel saját magát. Leginkább szembetűnő a kis retró, a kormánnyal együtt forduló fejidom, amely mellé - raliautós stílusban, ugye - felszereltek két ködlámpát, és igazából ez utóbbiakkal nyerték el a helyet jelen hasábokon is: állati jól néznek ki a kiegészítő fényszórók! Miért nem látunk több ilyet, rendes, utcai motorokon? Miért csak a böszmeteg túraendurók érdemlik ki, hogy ködlámpásak legyenek?

A fejidomot egy, a váz oldalára felszerelt idom hosszabbítja meg hátrafelé, mintha egy rendes, nagy fejidom lenne az SV-n, és ugyanígy hátul is: az egyedi, varrással barázdált vezetőülés mögött szintén egy takaróidom próbál sportosságot sugallni.

Ami viszont ezeknél sokkal fontosabb, az a Rally Concept kormánya és a kipufogója. Előbbi a már említett café racerséget erősíti, hiszen keskeny, csutka és sportos, utóbbi pedig akár előfutára is lehet az SV650S - ha egyáltalán lesz ilyen modell - kipufogómegoldásának: talán lesznek olyan bátrak a Suzukinál, és tényleg nem csak egy idomot tesznek az SV-re, de némileg a mechanikán is változtatnak, csak a miheztartás végett.

A pontot az i-re pedig a fényezés teszi fel. Alig észrevehető finomságok, de sokat számítanak például a feketére eloxált lábtartók és villahidak, illetve a fehér kerekek, no meg a szintén retró stílusú, úgymond botegyszerűségű de éppen emiatt annyira jól eltalált, kvázi lemezből kalapált első sárvédő.

Hogy a Rally Concept csak egy, az osakai érdeklődőknek szánt csemege, vagy netán tényleg a 2017-es SV650S előfutára-e, az legkésőbb az őszi, európai motorkiállításokon kiderül...

Suzuki SV650 Rally Concept
  • Suzuki SV650 Rally Concept
  • Suzuki SV650 Rally Concept
  • Suzuki SV650 Rally Concept
  • Suzuki SV650 Rally Concept
  • Suzuki SV650 Rally Concept
  • Suzuki SV650 Rally Concept
  • Suzuki SV650 Rally Concept
  • Suzuki SV650 Rally Concept

Hirdetés

Címkék:

koncepció, suzuki, suzuki sv650

Szólj hozzá!

Mielőtt hozzászólnál, kérjük ezt olvasd el.

A Bemutató Rovat Hírei

Kawasaki Ninja H2 SX és SX SE

Csúcskategóriás túramotor a világ leggyorsabb sportmotorjának alapjaira építve

GIVI Borse GRT709 Canyon és GIVI RM02

Soft táskarendszer bármilyen motorhoz és konzolos sárvédő a túrázás szerelmeseinek

NOLAN N100-5

Rengeteg fejlesztés és magas minőség jellemzi az új nyítható verziót

MIVV a Honda X-ADV számára

Három különböző típust kínál a kipufogó specialista
Hirdetés

Hirdetés

Kapcsolódó termékek: