EST. 2002

Budapesti Motorkiállítás

Budapesti Motorkiállítás

Habár az idõ szombaton nagyon barátságosnak indult, a legtöbb motoros talán
mégis lemondott a kora tavaszi motorozásról, és inkább a show meglátogatása
mellett döntött. Volt, aki persze összekötötte a kellemest a még kellemesebbel,
és motorral érkezett a rendezvényre, gondolva, hogy nem lesz semmi beégés a
hidegindítással. Aztán mégis volt.

Mi csak szórakozni mentünk, de az jól sikerült. Láttunk sok mindent, például
motorokat. Olyanokat, amilyeneket még soha nem láttunk, és olyanokat is, amelyeket
már a katalógusokból is ki szokás hagyni. Az elõbbiek között említenénk a szériagyártású
Benelli Tornado-t, a Suzuki SV 1000 S-t, vagy a CBR 600 RR-t. Némelyiknek a
nyergébe lehetett ülni, némelyiknek viszont sajnos nem .
Viszont olyan is akadt amit ki is próbálhattunk (csak néhányan). A Takober Kft. által felkészített
közel 80 lovas Honda XR 650-es supermoto igen erõsnek és a jövõben harcképesnek
tûnik eme rövid teszt után.


Kicsit még a Hondánál maradva, itt ülhetett elõször CBR600-RR-jére Vida Tibor
és Székely Zsolt akik idén evvel a motorral veszik fel a versenyt az Alpok-Adria
mezõnyével.

A Keeway például olcsó volt, mégsem túl népszerû, a Harley viszont drága, de
annál populárisabb. Az amerikai álomhoz még egy kamiont is mellékeltek, de a
zenei aláfestésnek szánt szolid dallamokat elnyomta a szomszédos Ducati standjáról
áradó kemény élõ zene.


Láttunk motorosokat civilben és motorosruhában, illetve 40 éve viselt bõrdzsekikben
is. Volt, aki sört, más fényképezõgépet szorongatott. A gyerekek szorgalmasan
gyûjtötték a katalógusokat, bár ez nem volt feladva házi feladatnak, de úgy
látszik, szívesen tanulnak. A katalógusok csak akkor estek ki a kezükbõl, mikor
meglátták a félmeztelen hostess-lányokat, de ezzel nem csak egyedül õk voltak
így.



Láttunk egy színpadot is, de nem igazán értettük, hogy azon mi folyik, nekünk
ugyanis más élményeink vannak a motorozásról, mint ami ott volt látható. Találkoztunk
viszont egy csomó fontos emberrel, akik hozzánk hasonlóan jól érezték magukat.
Végül rövid eredményhirdetés: A látványos színpadi események és a legújabb motoros
újdonságok árnyékában a minimalizmus abszolút gyõztesének a Közlekedési Múzeum
standja tekinthetõ, ahol a motorokon kívül semmi nem rontotta az összképet,
hiszen nem is volt ott semmi díszítõ elem, csakis a motorok. Amelyek viszont
így is magukért beszéltek.

ugrás fel