EST. 2002

Buell XB12S CG

A maga nagy dobását már tavaly megtette a Buell, mikor bemutatta az Ulysses-t. Idén, pontosabban a 2007-es modellévre nincsenek óriási újdonságok, sokkal inkább a saját kínálati paletta b?vítése, a vásárlói igényeknek való mind jobb megfelelés vágya mozgatja az amerikai gyártót.

Az XB12SCG (a Buell névmegjelölései kezdenek egyre jobban hasonlítani a Harley-Davidson által alkalmazottakra) például a hagyományos Lightning ‘mélyített’ változata. Erik Buell nagyon szeret játszani kedvenc naked-jével: tavaly megnyújtotta és megalkotta így a Lightning Long-ot, idén alacsonyabbra szerkesztette.

A CG-t egyértelm?en olyan pilótáknak szánják, akik nem olyan magasak. Kis rugóúttal bíró, merev felfüggesztésekkel és egy átrajzolt vonalú nyereggel szerelik: az összhatás nem is marad el, hiszen jó 39 mm-rel alacsonyabban foglalhat helyet a vezet? ezen a motoron, mint a tradicionális XB12S-en.

A többi összetev? nem változott, a blokk továbbra is a Thunderstorm 1.203 köbcentis V2-ese 100 lóer?vel és 110 Nm-es nyomatékkal 6.000 percenkénti fordulaton.

Plusz egy új színben kerül az utakra a Buell CG-je, ám a valódi m?szaki újdonságot ne az idomokon keressük: a gyár ugyanis az olasz Pirelli abroncsait feszíti minden újonnan piacra vitt motorja felnijére: a Scorpion Sync (Ulysses, City Cross) és a Diablo T (Lightning, Firebolt) típusokat. A fényezéssel kapcsolatban még annyit, hogy minden modell rendelhet? lesz fekete/fekete összeállításban, a Firebolt pedig sárgában is virít majd.

Betette 2007-es kínálatába is a Buell az XB-RR korlátozott példányszámban gyártandó, 150 lóer?s sportmotorját, amellyel az amerikai gyorsasági versenyek világát kóstolgatja a konstrukt?r.

ugrás fel