EST. 2002

Bugyi rovat

KTM-esnek lenni életforma. Ha valaki elkötelezettjévé vált a márkának, könnyen megeshet, hogy rajongása odáig terjed, hogy – futballszurkolókéval analóg módon – még az alsónem?je is narancssárga legyen. És az osztrák gyár mindent el is követ annak érdekében, hogy az ügyfelek a hasznos és haszontalan kütyük, ruházati, háztartási, gyereknevelési (lásd: cumi) tárgyak egész sorát felvonultatva ültessen b?ven term? kínálatfát, évr?l évre az egyik leggazdagabb aftermarket-katalógussal el?rukkolva.

Katt.

A Power Wear ruházati katalógusát böngészve a szokásos ‘jó cuccokon’ túl megannyi érdekességet is találni. Egyike ezeknek a KTM-es n?i bugyi és strandruci-szett. Narancsvér? hölgyeknek és hölgyüket meglepni szándékozó uraknak kötelez?. Ami pedig marketinget illeti, egész egyszer?en zseniális.

ugrás fel