EST. 2002

Burgman 400 Type S és Executive 650

Hogy a Burgman 400 "polgári" robogó? Lehet, de nem baj: a Suzuki
is végrehajtja a maga Forza-hadm?veletét, és kiadja a járm? "Type-S"
változatát
. A kormány megszabadul a m?anyag takaróelemekt?l és szép krómozott
küls?t ölt, a tárcsák feketék, az irányjelz?k átlátszóak a korábbi narancssárgával
szemben. A füstszín?, rövid fejidommal és az utas háttámlája helyére szerelt
alumínium spoilerrel teljes az újdonságok sora: a motorblokk (385 kcm, elektronikus
befecskendezés, 4V, 32 LE / 7.500, 32 Nm / 6.000, Euro-2, lengéscsillapítási
funkcióval vázba horganyzott) és a futóm? semmiben nem változik.

A villa karátmér?je továbbra is 41 mm, de marad a vízszintesen elhelyezett
"motoros" lengéscsillapító és a kombinált fékezés
is. A tank térfogata
13 liter, és a nyereg alatt rendelkezésre álló hasznos tér mérete változatlanul
55 liter (a frontális pajzs mögöttié 10 liter). A két választható szín fekete
és kék.

Els?sorban esztétikai jelleg? változásokat jegyez minden Burgmanok legnagyobbika:
az Executive 650 jöv?re még exkluzívabb lesz a szélvéd? elektromos állíthatóságával,
a szériatartozékként megjelen? immobilizerrel
, az irányjelz?k elegáns, átlátszó
borításával, az átrajzolt csomagterekkel és az olyan kiegészít? funkciók felbukkanásával
a m?szerpanelon, mint a h?mér? és a fogyasztásjelz?.

Vannak azért m?szaki alakítások is: a kuplungot áttervezték a mérnökök,
új formájában 30%-kal kisebb a súrlódása
. A "manuális" (a kormány
bal oldalán lev? gombokkal kezelhet?) váltó egy kényelmes, "autós"
over-drive sebességkapcsolóval gazdagodik.

ugrás fel