EST. 2002

Chrobák második Superstock 600-ban a hétvégi Alpok-Adria futamon

Az idei harmadik Alpok-Adria hétvégének múlt hétvégén Horvátországban a rijekai pálya adott otthont. Ezen a pályán többnyire rekken? h?ség vagy hirtelen feltámadó szél nehezíti a versenyz?k dolgát, ezen a hétvégén a szél dominált, olyannyira, hogy vasárnap hajnalban felforgatta az utolsó nap menetrendjét. El?ször a reggeli bemelegít? edzéseket, majd a vasárnapi versenyeket is törölték, mert sem a versenyz?k, sem a zs?ri nem érezték a körülményeket biztonságosnak.

A Paksi AMSE színeiben, a Triumph Budapest támogatását élvez? Chrobák János felemás hétvégén van túl. A pénteki szabadedzések enyhe es?vel f?szerezve zajlottak le. A szombati két id?mér?n a harmadik rajtpozíciót sikerült kiharcolnia, és innen várhatta az els? futam rajtját. A verseny els? felében az els? helyért, majd a második felében a második helyért csatázott, és végül a második helyen sikerült célba érnie Gyutai Adrián mögött és Luca Decko el?tt.

Chrobák János Alpok-Adria Rijeka 2014

A vasárnapi kitartó szél miatt a 600-as kategória versenyét is törölték. A pótlásáról vagy a versenynaptárból való végleges kivételér?l még nem döntöttek. Jani így egy szép második hellyel, ugyanakkor kissé csalódottan zárta a rijekai hétvégét.

Chrobák János:
„A Pannónia-Ringi rajt utáni balesetet követ?en sajnos nem sikerült a tervezett id?re összerakni a motoromat egy angol versenycsapattól késve érkez? alkatrészek hiánya miatt, így sajnos csak Rijekában tudtam kipróbálni a motort. Az edzéseken jól m?ködött, sikerült is a harmadik rajtpozíciót megszerezni, ám a verseny felvezet? körében a motorom kijelzett nekem egy motor hibát, és éreztem, hogy valami nem olyan, mint volt. Ment a motor, de valami nem volt 100 %-os. Az els? futam jó versenyzésben ment, gyors köröket stabilan tudtam menni, majd végül a második helyen sikerült befutnom. A futam után egyb?l kerestük a hibát, és már készültünk is a vasárnapi versenyre. Apró finomítást még eszközöltünk, amit a reggeli warm-up edzésen szerettem volna kipróbálni, ám vasárnap hajnalban az id?járás igen szelesre fordult. Törölték a reggeli edzéseket, majd hosszas tanakodás után a versenyz?k és a zs?ri döntése is az volt, hogy töröljék a futamokat, mert igen veszélyes ekkora szélben. Csalódott voltam, mert kíváncsi lettem volna, hogy a motor hibakód törlése után, az apró finomítással mire lettem volna képes. Úgy gondolom, egy jó verseny lehetett volna a gy?zelemért. Nagyon örülök a szombati második helynek, mert most azt érzem, kezd összeállni a motor. Jól éreztem magam a motoron a hétvégén, úgyhogy bizakodó vagyok. Köszönöm a támogatást f? szponzoromnak a Triumph Budapestnek, valamint a MarketProg Kft-nek, a Colony Cool Kft-nek, a Zenith Racing (Öhlins)-nek, Greksa Attilának és Horváth Zolinak.”

ugrás fel