EST. 2002

CR&S Duu: a szériaváltozat, n?vel vagy anélkül

Az egyes számú Vun mellé az idei Eicmán végre odaállt a kettes szériamodell, a Duu is. A 2009-ben kiállított prototípus-változat és az idei év szinte folyamatosan adagolt információmorzsái után a végleges és közúti forgalomba helyezhet? verzió debütált a milánói székhely? CR&S m?hely gigászi motorkerékpárja, méghozzá kétféle kivitelben.

CR&S Duu Depel

CR&S Duu Conlatusa

Nem sok a különbség, de azért van. Bal oldalon az egy, jobbon a kétüléses CR&S Duu.

Az együléses a ‘Deperlů’, a kétszemélyes a ‘Conlatusa’ nevet kapta a keresztségben: dörzsölt nyelvészeknek is komoly fejtörést okozna ezek értelmének megfejtése, és az olaszoknak is csak töredéke értené jelentésüket. Milánóban a hivatalos nyelv ugyanis továbbra is a milánói, vagy ha úgy tetszik, lombard dialektus. Deperlů annyit tesz: ‘egyedül’, conlatusa pedig egyszer?en csak ‘n?vel’. Mi kérünk elnézést.

CR&S Duu Conlatusa

Még több CR&S Duu kép a kattintás után.

Akárhogy is, a stílus maradt a megszokott, a CR&S motorjai továbbra is m?alkotások, dizánjblogokban éppolyan létjogosultságuk van, mint nálunk a bemutatók között. A részletek szinte mániákus kidolgozottsága, aminek köszönhet?en a modell legalább annyira letaglózó, mint amennyire egyedi, házasítva az 1.916 köbcentis, amerikai gyártmányú V-Twinnel, na ez aztán kombináció a javából. Nem biztos, hogy mindenkinek tetszik, de hidegen nem hagy, az garantált. A 104,8 x 111,1-es furat x löket-méretekkel rendelkez? kéthengerest az S&S jegyzi (X-Wedge, a hangját ide kattintva hallgathatjátok meg), babra nélkül 135 LE a legnagyobb teljesítménye, ezzel együtt a milánóiak ‘100 és 200 lóer? között’ lesznek képesek, ajánlatuk szerint, kínálni a Duut.

M?vészet.

ugrás fel