EST. 2002

CR&S Duu: prototípusból szériamotorrá

Ugye sokan emlékszünk még a CR&S m?hely ‘Duu’ névre keresztelt monstrumára, ami a 2009-es milánói kiállításon koncepcióként állt a közönség elé? Nos, eltelt egy év és a Roberto Crepaldi nevével fémjelzett manufaktúra a jelek szerint elkészült a szériaérett modellel, amit nem is lesznek restek bemutatni a november másodikán startoló expón.

Vegyen egy nagy leveg?t, aki a kettes pavilon harminchármas standja felé téved, nem mindennapi szörnyeteggel találja magát ugyanis szemben. A Duu lesz az Eicma lokálpatriótája, ez vitán felül áll, Milánóban hozták ugyanis tet? alá, neve a helyi tájszólásban annyit tesz: kett? (a Vun volt ugye az ‘egy’).

Katt a képre, galéria nyílik!

Már els? felt?nésekor, 2009-ben diszkrét sikert aratott, azóta pedig csak csiszolódott. Egy esztend? alatt egy- és kétüléses változat is készült bel?le, akinek pedig annyira megtetszett volna a képek vagy akár a tavalyi találkozás alapján, hogy szeretne is egyet, rossz hírünk van: a 2011-ben gyártható mennyiséget már mind lefoglalták el?re. Crepaldiék kapacitása évi 130 példány, ezek pedig már el?zetesen gazdára leltek. Ennek örömére a gyár már át is költözött egy nagyobb üzemcsarnokba, amely Cusago városában található.

A küllem maradt, amilyen volt, egy igazi izomgép, amelynek f? dizájneleme maga a potens V-kettes, az S&S jegyezte kétliteres X-Wedge blokk, amely egy inkább sportos, az európai iskola szerint épített futóm?vel lép frigyre. Részletek a kiállításon, november legelején, de addig is katt a fenti képre a galériához!

ugrás fel