EST. 2002

Derbi Mulhacén Café

Párosan szép az élet, erre gondoltak a Derbinél is, mikor
az alig négy hónapja Münchenben bemutatott
Mulhacén mellé
megálmodták a 100%-ig aszfaltra való társmodellt.

A keresztneve természetesen ugyanaz, de a Café jelz?vel kiegészülve.
A szócskával éltek is meg vissza is éltek az utóbbi években, mindennek ellenére
a Derbi esetében megállja a helyét a négy bet?, ami nemcsak egy motortípust
jelöl, hanem egy egész filozófiát
a motorozás megélésére.

Kisebb változásokon ment át a spanyolok nemzeti scramblere, amíg Caféként a
bolognai pódiumra állhatott. Új abroncsokat kapott a betonozott utakra, és egy
csöppet módosultak a beállításai. A kormány mélyebbre került és egyenesebb
is
, ezzel agresszívabb vezetési pozíciót kínál, míg a féktárcsák szabályos
kör alakúak szemben a Mulhacén krosszisztikus margaréta-tárcsáival.

A hangja is más és az er?leadása is valamivel kerekebb, köszönhet?en a nyereg
alá-mellé szerelt nem egy, hanem két kipufogónak
. A blokk maradt a Yamaha
659 kcm-es egyhengerese, vízh?téssel, négy szelepes befecskendezéssel.

A design, a vonalvezetés, a futóm? maradt olyan, amilyennek a Mulhacénon megismertük:
letisztult, lényegretör?, romanitikusan minimális és minimálisan romantikus.
Az a báj, amivel a 659 leny?gözte az Intermot közönségét, semmiképpen nem illant
tova. Ezzel szemben rossz hír, hogy a két motorra 2006-ig kell várni, akkor
tervezi ugyanis a gyártás megkezdését a gyár.

M?szaki adatok
Motor típusa egyhengeres 4T, 4V elektronikus
befecskendezés
Furat x Löket 100 x 84 mm
Henger?rtartalom 659 kcm
Indítás: elektromos
Sürítés aránya: 10:1
Max. teljesítmény: 48,6 LE / 6.000
Gyújtás: CDI
Váltó: ötsebességes
Hossz: 1.961 mm
Tengelytáv: 1.370 mm
Nyeregmagasság: 800 mm
Tömeg (szárazon): 160 kg
Tanktérfogat: 13 liter
ugrás fel