EST. 2002

Dirt-Rad: a kevesebb néha több

Az amúgy kifejezetten ducatis beállítódású, madridi székhely? Radical kétszemélyes csapata, Pepo Rosell és Reyes Ramon elkövették azt, amit el kellett követniük legalább egyszer szakmai pályafutásuk során: elhagyták az olasz technikai alapokat és tekintetüket Borgo Panigalér?l Japán felé irányították. Az eredmény a képeken látható, Dirt-Rad elnevezés? gépezet, amelynek kiindulópontját egy 1989-es évjáratú Yamaha XT 600-as képezi.

Az eredeti vázat el?bb kettévágták, aztán összeillesztették egy FZR600 teleszkópjával, miközben a hatszázas blokk új hengerfejet kapott, no meg a Wolfman 2-1-be kipufogórendszerét, Spark GP dobbal. A benzintank egy 1970-es Ducati 250 De Luxe modellr?l került át, ugyancsak ducatis beidegz?dések kísérték a fékrendszer definiálását, amelyhez az S4RS fékpumpáját használták fel.

A felniket 18′-s méret?re cserélték a dirt-mániás spanyolok, ezeken a Pirelli Scorpionjai feszülnek. Az elüls? alumínium és a hátsó karbon sárvéd? egyaránt kézzel készült. A nyereg Pursang Bultaco, van pár Rizoma alkatrész és a Puch gyár minimotoros fényszórója… A végeredmény egy kellemes, összességében harmonikus, agilis és könnyed dirt track a Radicaltól megszokott minimál-stílusban.

ugrás fel