EST. 2002

Dübörög a BKV-sztrájk

Szerva itt, csere ott. Mi adunk nektek sztrájkos szervát, Ti meg négy kerékre cserélitek a buszjegyet. Akár ez is állhatna az Magyar értelmez? kéziszótár „dugó” bejegyzésénél, de hogyan könnyíthetünk a helyzeten? Például ha mozgásra késztetjük télen megsenyvesztett lábainkat, felt?rjük a nadrágszárat és nekiveselkedünk egy kis tekerésnek. Persze az es? kedvet szeghet, így jöhet a legokosabb megoldás (mit áltatom magam, legkényelmesebb), pattanjunk motorbiciklire.

Városba legcélszer?bb egy kis robogó, amivel villámként cikázhatunk a bosszús autósok között, de egy böhöm chopperrel is jobb esélyünk van haladni, mint bármilyen négykerek?vel. Utóbbit Harley Davidsonéknál már 50 évvel ezel?tt is fújták, ez a parkolási el?nyöket kidomborító reklám onnan szól napjaink magyar autóstársadalmához. És valóban, lassan de biztosan hat az ésszer?ség, és a motorozás kezd trendi lenni az urbán matadorok között is. Mert például csúcsforgalomban 50%-al kevesebb id? alatt lehet átf?zni a távolságokat, mint gépkocsival, és ez sokat nyom a latba. Hiszen az id? pénz, mormolják menedzser típusú embertársaink, és ha ezen spórolni lehet, akkor kell is. És nehogy azt higgyük, hogy a Babetták kora lejárt! A retro visszacsap, és sokunknak forró el?játék lehet 35 km/h-val végigel?zni egy fél órás kocsisort, a két literes fogyasztás pedig vonaljegyet nem kérve küld a mennyországba.

ugrás fel