EST. 2002

Ducati Super Scrambler by Analog Motorcycles

Tony Prust és az Analog Motorcycles nevét dicséri ez a Ducati Super Scrambler, ami igazi kuriózumnak t?nik a nagy építettmotor-rengetegben. Tony egy igazi mesterember, aki nem riad vissza maga megmunkálni a kezébe kerül? fát vagy fémet. Chicagói m?helyében a motorok a funkcionalitás és az igényes megvalósítás jegyében készülnek. Távol tartja magát a divattól, de tele van váratlan ötletekkel.

Ducati Super Scrambler by Analog Motorcycles

A Ducati Super Scrambler élete egy évvel korábban kezd?dött, mikor Tony egyik ügyfele, Del Thomas azt találta ki, jó lenne építeni egy modern Triumph Scrambler-ver? motort egy öreg Ducatiból. ? ekkor már túl volt egy hatvanas évekbeli Ducati Scrambler 350 restaurálásán, és eléggé zavarta benne, hogy a jobb oldalon van a váltó.

Ducati Super Scrambler by Analog Motorcycles

Mr. Prustnak sem kellett kétszer mondani. Del talált Kaliforniában egy 1975-ös GT860-ast – az els? évjáratból a Ducati furcsa, szögleletes deklij? V-kettes blokkjai közül. Nem volt rajta kipufogó, sem ülés és világítás, és a gumik is cafatokban lógtak rajta, de Tony-nak sikerült beindítania, így kezd?dhetett a munka.

Ducati Super Scrambler by Analog Motorcycles

Ducati Super Scrambler by Analog Motorcycles

Az els? lépés az els? teleszkópok kicserélése volt. Fox Podium RC1 rugók kerültek az eredetiek helyére, csak hosszabb változatban, ami egy teljes Triumph Tiger elejébe került bele. El?re 19-es kereket f?zött Tony a gyári kerékagyra, és a féket is upgrade-elték egy CB550-r?l.

A tankot alumíniumból készítette a Rodsmiths Tony hab-sablonja alapján. Scrambler kormány, tíz centivel lerövidített segédváz, kézzel készített ülés egy személynek. A kipufogó is Tony keze m?ve, a leöml?k fekete kerámia borítást kaptak, a dobok anyaga és az egyedi h?terel? rácsé rozsdamentes acél.

Ducati Super Scrambler by Analog Motorcycles

A csomagtartó hátul CNC mart, csakúgy, mint a lábtartók és az els? fék. Ha tetszenek, örülni fogsz: az Analog Motor Goods-tól megvásárolhatók.
Kevésbé látványos részletek még például az EarthX lítium-ionos akkumulátora, ami a vadiúj elektromos rendszert és a Legendary GPS-es kilométerórát táplálja.

Ducati Super Scrambler by Analog Motorcycles

Már csak a szín kérdése volt hátra. Del a sima zöld motor-barna ülés mintát szerette volna, de Tony a klasszikus Ducati Scramblert idéz? színt akart. A citromsárga helyett a sötét narancs volt testhezállóbb választás. A tank két oldala kifényesített alumínium, rajta az eredeti logóval. A motor fontos kiegészít?je a Cotter Pin által készített szürke, vízálló tokba burkolt hálózsák és szerszámkészlet.

Ducati Super Scrambler by Analog Motorcycles

Valószín?leg ilyen Scramblert készített volna a Ducati a hetvenes években. Ezen a motoron látszik, hogy a stílusos küls? mögött igényes megvalósítást találunk, ráadásul off-road üzemmódban is jól boldogul.

Ducati Super Scrambler by Analog Motorcycles

Tényleg Super Scrambler, az Analog Motorcycles-ra pedig érdemes lesz odafigyelni.

Fotók: Whiplash Racing Media

ugrás fel