EST. 2002

Ducati 999

Motor: folyadékh?téses, 90 fokos V4 négyütem?, DOHC, 4 szelep hengerenként

Henger?rtartalom: 999 ccm

Max. lóer?: 189 LE, 12500 ford/perc

Max. nyomaték: 100 Nm, 14000 ford/perc

Max. sebesség: 305 km/h

Er?átvitel: 6 sebességes, egyben kivehet? váltó, variálható áttételekkel,
hidraulikus száraz kuplung, lánchajtás

Karburator: Magneti Marelli Elektronikus injektor ‘IWF1’ szelepenként
1

Üzemanyag: Shell Racing

Olaj: Shell Advance Ultra 4 ütem? 20W60

Gyújtás: Magneti Marelli programozható CDI állítható gyújtással MF5

Kipufogó: Termignoni 4 a 2-ben rendszer

Váz: Csöves acél, rácsstílusú váz, többszörösen állítható kormánygeometria
és ülésmagasság, alumínium leng?kar

Kerékfelfüggesztés: 42-es felfordított Öhlins els? villa állítható húzó-nyomó
fokozattal és rugóer? szabályzással. Alternatív hátsó felfüggesztési módok szintén
Öhlins rugóstaggal.

Kerekek: Marchesini 17 colos els?, 16,5 colos hátsó

Els? gumi: Michelin 12/60-420 (16,5′)

Hátsó gumi: Michelin 19/67-420 (16,5′)

Üzemanyagtank-kapacitás: 23,9 l

Száraztömeg: 164 kg olajjal és vízzel

Szélesség: 678 mm

Hosszúság: 2060 mm

Fékek: Brembo, 2 db 305 vagy 290 mm-es karbon els? tárcsák, 2 db 4 dugattyús
féknyereg, hátsó fékek: 218 mm-es acéltárcsa 2 dugattyús féknyereggel

www.motonline.com

ugrás fel