EST. 2002

Ducati 999 Xerox

Az idei Superbike bajnoki cím ugyan nem jött össze, de a gyári Ducati 999 megjelenése így is tiszteletet parancsoló, ahogy mindig. A Borgo Panigalei gyár a múltban már többször nagy sikerrel hozta ki szériában pilótái motorjait (legutóbb Bayliss és Bostrom replikáit): most itt a 2005-ös SBK gép, amelyet idén Laconi, Toseland és Lanzi ülhettek meg a világsorozatban. A járm? grafikáját (Ducati Xerox csapat), kivitelezését egy az egyben a Superbike versenymotortól örökli, a m?szaki alapokat pedig az ‘R’ változat, azaz a legutolsó generációs 999 adja. A fékrendszer a Brembo munkája, a felfüggesztéseket az Öhlins szállítja, a teljesen állítható hátsó leng?kar a Racing m?helyéb?l származik. A fék sürítésének beállítására is nyílik mód: egy állás a gyárs, egy a lassú üzemmódhoz.

Klikk.

Ahogyan az ‘alap’ 999R, a Xerox másolat mellé is jár a versenykit, amely teret ad ahhoz, hogy a motor jobban teljesítsen és hasonlóan viselkedjen az SBK versenyjárm?höz a pályán. A csomagban van egy karbon héjas Termignoni nyitott kipufogó a hozzáill? vízszintes félkollektor-hengerrel, ami az eredeti helyére megy be és a katalizátort semlegesíti. A vizuális tuning kategóriába tartozik az egy szett, felnire való vörös csíkozás illetve a fejidomra ill? matricák. Ilyen kiszerelésben a Ducati 999 Xerox decembert?l lesz megvásárolható, 32.000 euró körüli áron.

ugrás fel