EST. 2002

Ducati 999R Fila

Neil Hodgson az ?rületbe kergeti ellenfeleit a Superbike-világsorozatban Ducati
999R Filá-ján ülve. A verhetetlennek t?n? gépezet hasonmásának piacra dobására
készül a Ducati – egyel?re egy kétszázas, limitált széria erejéig.

Aki valamelyest követi az SBK történéseit, tudja: kétszázadik futamgy?zelmét
is bezsebelte a csapat nemrég a hiperfavorit, hibázni képtelen Neil Hodgson
révén – akinek kilences sorozata épp múlt hétvégén, Angliában szakadt meg. A
Fila, mondjuk így, a Ducati ajándéka a szurkolóknak a ‘kétszázas’ jubileum alkalmából.
A napfényes Itáliában egyébként látni ügyes 999-es másolatokat az utakon és
a pályákon – a jelenlegi 999 "Factory" azonban 1oo%-ig h? az eredetihez
(szponzorok, színek – még a keréktárcsák összetétele is stimmel, el?l vörös,
hátul kék).

A technikai alapok az "R"-ével azonosak: 139 lovas motor, tralix-váz,
Ohlins felfüggesztések – mondhatjuk: a maximum, amit jelenleg a Ducati legkedvesebb
klienseinek nyújthat.

Listán még a Fila "Kit Racing" változata, mely vadonatúj kipufogó-rendszert
és teljesen átdolgozott elektronikus vezérlést ígér, és mintegy 3 kg-mal könnyebb
motortömeget (persze ez a sorozat is limitált, összesen 8oo darab készül majd
a Kit Racing-b?l). A 999 Factory és a Kit Racing ára egyaránt 3o-3o.ooo euró
lesz.

ugrás fel