EST. 2002

Ducati Desmosedici RR

Dolgoznak a legények azon az er?forráson, ami a jövend?
Ducati Desmosedici RR-ben gyártja majd a lóer?ket. Ezekben a napokban került
az R&D Ducati tesztpadjára az az "L" négyhengeres, amely szoros
rokonságban áll a MotoGP-ben használt blokkal.

A Desmosedici RR sorsa még kérdéses, bemutatása vagy be nem mutatása nagyban
függ attól, hogy a vörösök csapata milyen eredménnyel veszi a jöv? évadot
a
világbajnokság királykategóriájában. Érthet?: egy ilyen szofisztikus és ilyen
drága replika sikere biztosan nem az effektív leadott teljesítményét?l függ,
sokkal inkább attól, hogy az "eredeti" Desmo, Capirossi és Checa keze
alatt meddig jut a gyorsasági motorozás legmagasabb osztályában.

Ha a 2005-ös szezon blamaként végz?dik a bolognaiaknak, akkor hülyeség lenne
még büszkélkedni is egy másolatmodellel
, nem igaz? Ha viszont magára talál
a Claudio Domenicali irányította Reparto Corse illetve a Livio Suppo kapitányolta
MotoGP-formáció, akkor meg botorság volna nem meglovagolni a kedvez? szelet.
Akárhogy is legyen, aki kiad egy 50.000 euró körüli summát egy motorért, az
– randa kifejezéssel élve – úgyis a GP-fílinget veszi meg.

Már csak azért is, mert m?szaki szempontból (amennyire tudni lehet) a Desmosedici
RR úgymond nem kínál semmi újat
, nem hoz magával különleges innovációkat.
Nem kell félreérteni az el?bbi mondatot: nyilvánvaló, hogy a Borgo Panigalei
négyhengeres a modern motorépítés és a technológia gyöngyszeme lesz. De ebben
a hiper- vagy ultrasport kategóriában már nagyon nehéz újat, exkluzívat mutatni.

Mindent egybevetve, ha a Ducati MotoGP-együttese a tél folyamán meg tudná
oldani a világbajnokságban érdekelt Desmosedici gondjait, és a következ? idényben
Loris Capirossi vagy Carlos Checa begy?jtene néhány futamgy?zelmet és dobogós
helyet, akkor az RR-t nagyon jó el?jelekkel bocsáthatná a széles közönség elé
a gyár
a 2005-ös milánói EICMÁ-n.

ugrás fel