EST. 2002

Gilera GP800, kicsit másképp

Most vagy unatkoznak a gilerások, vagy a Simoncelli okozta rózsaszín köd egyszer?en nem tud oszlani a gyárkörnyékr?l. Esetleg új kategória létesül a gyorsasági motorsportban, maxi-scooter néven? A képek magukért beszélnek, semmi nincs kizárva. A GP800 vázát – és egyes források szerint annak er?forrását is – használó GP850 Corsa bizony fel van szerelve spéci elemekkel.

Öhlins futóm? csillapít elöl és hátul is, a lassulásról ugyanazok a radiálisan szerelt Brembo egységek gondoskodnak, mint az Aprilia Tuonón. Más még a motor aljából trombitaként el?búvó dupla krómcs?, ami nem csak részingosabban néz ki, de a tömege is kevesebb az eredetinél. Több a karbon elem, a nyereg ügyesebben rejt?zik bele a dizájnba, és igen, a GP850 bizony együléses.

Hogy teljes legyen a kép a pályázási szándékokat illet?en, olyan felesleges sallangot, mint a fényszóró, nem igazán találunk, a plexi magasságát nem tudjuk állítani, a rendszámtábla tartókerete ellenben a helyén van. Jól el lehetne vele bohóckodni, épp úgy, mint a Marco gyerek a képen a széria változattal.

ugrás fel