EST. 2002

Gyártásra kész a Honda City Adventure

A Honda tavaly bemutatott City Adventure koncepciója nagy figyelmet kapott Milánóban. Egy nagyrobogó, ami valójában több annál, átmenet a robogó, a kalandmotor és a túramotor között. Kevesen gondolták, hogy ez az ötlet a valóságban is megállja a helyét, de a Honda mégis ad neki egy esélyt. A City Adventure gyártásra kész.

A bemutatása óta többféle név bukkant fel, köztük volt az ADV és az X-ADV is, még nem derült ki, mi lesz a nyer? ötlet.

A szabadalmi beadványból megismerhetjük, pontosan hogyan is fog kinézni az új Honda öszvér. Találunk rajta néhány módosítást a koncepcióhoz képest. Az els? fék radiális lett a prototípuson látott, négydugattyús hagyományos helyett. Kisebb lett a kipufogója és nagyobb kézvéd?t is kapott. A motort mindenféle álca mögé rejtve már látták Rómában tesztelés közben.

A kaland-robogó blokkját az NC750-t?l kölcsönzi félautomata DCT váltóval. A sorkettes er?forrás inkább a kedvez? fogyasztás, mintsem az elképeszt? er? szellemében került behangolásra.

Hogy miért lehet sikeres egy ilyen városi, de terep jelleg? motor? Talán azért, amiért a városi terepjárók olyan népszer?vé tudtak válni rövid id? alatt. Mert jól néznek ki, kit?nnek a tömegb?l, és valóban praktikusak, ha kátyús aszfalton vagy padkákon le-föl kell közlekednünk vele. Más kérdés, hogy az ára nagy eséllyel magasabb lesz annál, mint amit egy átlagos budapesti motoros kifizetne érte.

ugrás fel