EST. 2002

Gyönyör? fékkar-véd?t készített a Ducati Performance

Funkció, dizájn és biztonság – ezek egyesülnek a Ducati Performance legújabb termékében. Az utángyártott kiegészít? háromféle hosszúságra állítható, és passzol a Ducati gyári és Performance fékkarjához is. Hogy konkrétan melyik sportmotor modellekre szerelhet? fel, azt a gyártó nem részletezte, de mivel igen hasonlóak, gyanítjuk, hogy a legtöbbre jó.

A mart alumínium darabka hasznos, kedvez? a légellenállása, és látványban is passzol a Ducati stílusához.

A fékkar-véd? kötelez? elem a legtöbb gyorsasági motorverseny kategóriában, így a MotoGP-ben is 2012 óta. Rengeteg versenyz? köszönheti ennek a darab fémnek a testi épségét, vagy akár az életét is.

Az egyik legveszélyesebb baleset típus, amikor két motor úgy ér össze, hogy az egyiken a fékkar akaratlanul is záródik. Ez történt Hector Barberával a mugellói egyenesben, amikor Marco Simoncellivel küzdöttek test-test ellen, Kevin Schwantz 1994-es esete is ilyen volt Doohannel és Cadalorával – az a baleset a texasi karrierjébe került. Loris Capirossi is részt vett egy ilyen emlékezetes karambolban, még gyári ducatis csapattársával, Sete Gibernauval akadtak össze a 2006-os Katalán Nagydíjon, és hát ott van a tavalyi szezon végér?l Marquez örökre kivizsgálatlanul maradó vádja Rossival szemben.

Ducati Performance fékkar-véd?

ugrás fel