EST. 2002

Ha az új Kawasaki Ninja ZX-10R-ed nem lenne elég men?, Akrapovi? rendszer is van hozzá

Két okból vásárol valaki Akrapovi? kipufogót a motorjára: mert er?sebbet akar, vagy mert imádja a látványt. Vagy a kett? együtt.

A 2016-os Kawasaki Ninja ZX-10R tulajdonosok számára jó hír, hogy a szlovén gyártó elkészült a zöld superbike-ra való dobokkal és rendszerekkel.

A csúcsot a Racing Line és az Evolution Line teljes rendszerek jelentik, amelyek csupán anyagukban különböznek, míg el?bbihez rozsdamentes acélt és karbont használnak, utóbbihoz javarészt titánt.

A rendszerek elég komoly teljesítmény és nyomatéknövekedést adnak a Ninjának. A gyári 185,2 lóer?b?l 195,1 lesz 13 200-as percenkénti fordulaton, de a plusz er? már 6700-tól érezhet?. A nyomaték 108,8 Nm-r?l 113,4 maximumra n? 11 250-nél.

A teljesítményadatok mellett a súlymegtakarítás is elég vonzó: a gyári rendszer 9,3 kilója helyett az Akrapovi? csak 3,9 kilót nyom, ami akárhogy is nézzük, 5,4 kg különbség a jó irányba.

A hanger? 6 decibellel n? meg, ami így 6500-as fordulatnál eléri a 102 dB-t. A felszerelése elég egyszer?, kicsit is hozzáért? kezek számára 90 percet igényel az ECU beállítással együtt. A rendszerhez egyedi injektortérkép is készült Jonathan Rea és Tom Sykes Superbike vb-s motorjainak közrem?ködésével.

Aki szerényebb megoldást keres, annak a Slip-On Line a jó választás, ami ugyanazzal a profizmussal megalkotott dobokat jelenti karbon vagy titán változatban.

Akrapovic kipufogórendszer Kawasaki Ninja ZX-10R 2016

Akrapovic kipufogórendszer Kawasaki Ninja ZX-10R 2016

Akrapovic kipufogórendszer Kawasaki Ninja ZX-10R 2016

Akrapovic kipufogórendszer Kawasaki Ninja ZX-10R 2016

Akrapovic kipufogórendszer Kawasaki Ninja ZX-10R 2016

Akrapovic kipufogórendszer Kawasaki Ninja ZX-10R 2016

Akrapovic kipufogórendszer Kawasaki Ninja ZX-10R 2016

ugrás fel