EST. 2002

Ha összeáll a Bajaj-KTM-Kawa trió

Nemzetközi, az érintettek által meg nem er?sített hírek szerint fontos együttm?ködésen dolgozik a Bajaj, a KTM és a Kawasaki. Az els? kett? márka közismerten már jegyben is jár egymással, az indiai járm?ipari kolosszus egyben 32,5%-os tulajdonosa a KTM-nek (miután az osztrákok határozottan elvetették a többségi tulajdonjog átadásának lehet?ségét). A Bajaj most napkelet felé veti pillantását, és a Kawasakira kacsint – amely, maga részér?l úgy t?nik, partner a partnerséghez.


Volt már kölcsönhatás a múltban a két távol-keleti gyár között, hiszen a Bajaj motorok egy szériája finoman fogalmazva emlékeztetett az akashi dizájnra. Az új tervek azonban nem formatervezésbéliek: a hármak stratégiai marketing-együttm?ködést szentesítenének, amivel egy komoly pólus jönne létre világszinten, három f? szekcióra (terep-, utcai és low cost motorok) osztva.

A kilencvenes évek egyik Bajaj-slágermodellje, a Jakarta

A három márka mindenképpen maradna független, a kereskedési hálózatot azonban megreformálnák, egy platformra és közös brand alá terelve a motorokat, ezzel párhuzamosan egységesítve a csoporton belül az alkatrész-utánpótlás rendszerét. Érdemes lesz szemmel tartani ezeket az indiai urakat, mert pénzük is van és eszük is.

ugrás fel