EST. 2002

Harley Davidson Trunk

Kicsit nehezen tudjuk elképzelni, hogy bármilyen felvarrót hordó motorosklub tagjai átnyergelnének egy elektromos motorra. Vagy ha mégis beköszönne ez az id?szak, az valószín?leg azt jelentené, hogy a földr?l teljesen eltünt minden fosszilis tüzel?anyag.

Persze a világ változik és a Harley már rég nem a kluboknak értékesíti a legtöbb darabszámot így akár érthet? is lehet a még csak koncepció szintjén létez? modell ötlete. Egy konklúziót mindenképpen le lehet vonni, jön az elektromos korszak és szinte senki nem akar kimaradni bel?le.

Harley-Davidson trunk by Elektro

A motort Nicolas Petit jegyzi, aki megpróbált a márkához igazodó designt rajzolni. Véleményünk szerint többé-kevésbé sikerült is neki. Bár tény, hogy kicsit nehéz megszokni egy cruiser közepén azt a mosódobnak t?n? er?forrást.

Harley-Davidson trunk by Elektro

Maga a motor 135 V / 35 kW teljesítménnyel bír, ami megközelít?leg 48 LE. Egy 6,5 kWh-s Li-Ion-Polymer ( 4500 ciklus! ) akkumulátor táplálja, melynek töltési ideje 4 óra. A tervez? szerint 130 km/órás végsebességre képes és városi használatban 5 órás üzemid?vel számolhatnánk.

Petit odafigyelt a féker?re is, és el?re két db 320 mm-es tárcsát álmodott négydugattyús fékekkel, míg hátra egy 310-es tárcsát illesztene, kétdugattyús fékkel. Véleményünk szerint ez kissé indokolatlan ekkora teljesítmény mellé, de hát fékb?l sosem elég.

Legynk ?szinték, a Trunk vélhet?en megmarad koncepció szinten és nem lép be a sorozatgyártott modellek sorába. Bár az USA er?sen támogatja az ilyen irányú fejlesztéseket, a Harleynak komoly munkát kellene fektetni az új irányvonal értékesítésébe a meglév? piacain. 

Harley-Davidson trunk by Elektro

ugrás fel