EST. 2002

HD: pozitív negyedév, nem volt ilyen 2006 óta

+7,5% a bels? piacon és +5,6% világszinten, ezek a Harley-Davidson eladási mutatói 2011 második negyedévében. B?dületes növekedésr?l tehát egyel?re korántsem beszélhetünk, de meg kell emlékeznünk arról, hogy az utóbbi öt évben ez az els? pluszos jelentés Milwaukee-ból.

A 2006 végi beszámoló tartalmazott növekedésre utaló számokat, aztán 2007-ben beszakadtak az értékesítések, majd jött a márka egyik legsötétebb korszaka, amely a Buell kényszer? bezárását és az MV Agusta eladását (is) hozta.

2011 második negyedévében 83.396 darab motoron áll a számláló világszinten, ami nagyrészt köszönhet? az új finanszírozási keretszolgáltatás bevezetésének. A vállalat átszervezésén, azaz a bels? megszorításokon már nagyjából túlvan a Harley, így nyereségesség tekintetében is sokkal jobbak a kilátások, mint az elmúlt években bármikor. N? az export, éves szinten 8 és 12% közötti arányban.

A Harley-Davidson volt az egyik, az Amerikából kigy?r?zött válság által leginkább sújtott nagy márka. Az éledezés els? jeleit látni remek, elhamarkodott következtetéseket azonban még nem szabad levonni.

ugrás fel