EST. 2002

Helyszínelés: K8-as bemutatók

Szöveg és kép: Benk? Zsolt

A bevezet?ben elhangzott, hogy a Suzuki idén mindenkit megel?zött az eladások tekintetében január és április között, a tavalyi ugyanezen id?szakhoz képest 20%-kal többet teljesített. Erre nagyon büszkék voltak Rómában.

Els?ként a GSX650F lépett színpadra, amelyt?l nagyon sok eladott darabszámot remél a cég. Ami egyáltalán nem meglep?, mert a teli idomos Bandit egy kicsit a GSXR-ekre hasonlít, de kényelmesebb azoknál, ezért a mindennapos használatra sokkal inkább alkalmasabb lesz, és még jól is néz ki.

A következ? bemutatandó motor nem egy volt, hanem kett?. Vagyis kétféle motorral készítik a Sixteen nevezet? robogót: 125 és 150 köbcentis változatban. Azért Sixteen a neve, mert 16 colos kerekeken gurul, ami nagyon népszer? ebben a kategóriában.

Majd jött a Narancssárga Hayabusa. Stílusjegyeit megörökölte a régi modellt?l, de most még csapottabb a hátulja a jobb légellenállás miatt. Amire nagy tempónál szüksége is lesz. Ezt nem a városi közlekedésre tervezték, hanem inkább egy interkontinentális rakétának.

Gyors tempó után most lassulunk egy kicsit, mert a C1800R gurult ki a színpadra. Ez az M1800R Cruiser változata. Külön nem mutatták be, de az M1800R is átesett egy kis frissítésen, ami az els? lámpát érintette. Most olyan V-rod szer? lett, de ett?l egy kicsit veszített eredeti stílusából.

A végére a B-King-et hagyták, mivel ez a legkülönlegesebb modell, amit ide elhoztak. Erre és a Hayabusára is rákerült a GSXR 1000-r?l megismert varázskapcsoló.

Teljesítmény adatokat még nem tudtunk meg semmir?l, viszont minden kapható színt megmutattak nekünk, és megtudam azt is, hogy az itt bemutatott motorok már idén szeptembert?l megvásárolhatóak lesznek a Suzuki kereskedésekben.. Néhány modell a kapható összes extrával is fel volt szerelve, amit közelr?l az összes újságíró megnézhetett a bemutató végén. Majd megérkezett a római gladiátor, Max Biaggi is, aki a japán vezet?kkel beszélgetett és megnézte az újdonságokat ? is.

ugrás fel