EST. 2002

Honda 2004

– Minek köszönhet? ez a fejl?dés?
– Részben a gazdasági fellendülésnek, részben a közlekedésnek. Csúcsforgalomban
szinte már lehetetlen autóval közlekedni
, és már nem csak kirándulni használnak
az emberek motorkerékpárt.

– Ha valaki szeretné a régi motorját beszámíttatni egy
újba, arra van lehet?sége?

– Természetesen! De ez Honda kereskedésfügg?, azt gondolom, hogy a jó keresked?k
mindenféle használt motort beszámítanak.

– A gyorsasági versenyzés a rendszerváltás óta a gyenge
kezdés után er?s visszaesést mutat, ennek mi lehet az oka és szerinted hogy
lehetne ezen segíteni?

– Nem tudom, hogy milyen volt a rendszerváltás el?tt, de az biztos, hogy szervezetek
fogták össze a motorosokat pl.: MHSZ, Honvéd, Zalka. Nincs megteremtve a
megfelel? háttér ahhoz, hogy fejl?dni tudjon az egész gyorsasági sport
,
mert el?ször pénzt kellene bele tenni, hogy megfelel? nyilvánosságot kapjanak
a versenyz?k, és ezután jönnének a néz?k úgy, mint az autóversenyeken. Ett?l
lehetne javulást remélni. Amik voltak nagy rendezvények eddig, azok is azért
mentek el, (Pro Superbike, Moto GP, Superbike VB) mert nem voltak néz?k, ugyanakkor
a Brno-i VB futamra évr?l évre 10-15.000 magyar szurkoló megy el. Ezeket meg
lehetne találni, csak egy kis nyilvánosság kellene hozzá.

– Kik a szponzorált versenyz?itek?
– A Honda Hungary közvetlenül nem támogat senkit, de ha a keresked?ink elénk
állnak egy ilyen kezdeményezéssel, akkor segítjük ?ket. A streetfightereknél
marad Mókus, a gyorsaságiban Végh Jani és Bitter Sándor, krosszban pedig Papp
Ern?, a gy?ri keresked?nk fogja kialakítani a csapatot.

Köszönöm az interjút, és Kellemes Ünnepeket Kívánok a Honda Hungary munkatársainak
is!

Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu

ugrás fel