EST. 2002

Honda 3R-C: az újabb jöv?koncepció

A Honda a soron következ? genfi autókiállításon tervezi közönség elé állítani az itt csodálható koncepciót, mely a 3R-C nevet viseli. A fejlesztés csapatmunka eredménye, a japánok mellett a munka derékhadát a Honda olaszországi központja végezte, a formaterv a milánói f?hadiszálláson gyúratott ilyenné, amilyen.

A járm?vet elemezve rögvest a felfüggesztéseknél meg kell torpannunk: az els? kerekek d?lni, így maga a trike is motorként ‘lapra fektethet?’, még ha ez a kifejezés ebben a kontextusban egészen mást is jelent. Ugyanakkor a vezet? zárt helyen, afféle kabinban élvezheti a helyváltoztatás perceit, ami meg inkább autós jellemvonás. Az már világosan látszik, hogy az aranyszárnyasok jöv?koncepcióját nehéz lesz bekategorizálni, az azonban biztos, hogy a Honda autós divíziója viszi majd porondra.

A vezet?fülke együléses, nagyon vagány és aerodinamikus vonalvezetés? kívülr?l – a bels? térr?l még nem jelentek meg gyári fotók, csak átsejlik egy furcsa izé, ami vélhet?en a háromkerek? járgány irányítását hivatott szolgálni. Az er?forrás természetesen zéró károsanyagot bocsát ki, 100%-osan elektromos energiát hasznosít.

A csendes motor eléggé mélyre került, ezzel segítve az optimális súlyelosztást. A tapadásért az országúti motorgumik, vagy legalábbis azoknak nyomán továbbfejlesztett abroncsok felelnek. Bájos kis elgondolás, és minél többet nézzük, annál inkább belepattannánk.

ugrás fel