EST. 2002

Honda CBR1000RR 2006

Hogy az egésznek valami más ízt adjon, a Honda enyhén megkurtította a végáttételezést – ezt a praktikát sokan a CBR-tulajdonosok közül maguk teszik meg. Nagyobb teljesítménnyel, alkatrészcserével lecsökkentett súllyal és rövidebb sebességfokozatokkal elég valószín?, hogy a 2006-os Fireblade jóval vadabb lesz az eddigieknél.

A futóm? geometriája is változott: a kormányszög a 2005-ös változat 23 fok 45′-ér?l 23 fok 30′-ra ‘zárult’, az el?futás 102 mm helyett így 100 mm – ezzel a húzással a korábbinál agilisabbá kívánták tenni a járm?vet. Míg a Yamaha növelte, a Honda apasztotta a leng?kar hosszát: 5 mm-rel (599-r?l 584-re): az eredmény kompaktabb tengelytáv: 1.400 mm (1.410 helyett).

A fékek sem úszták meg átalakítás nélkül: az els?, 320 mm-es tárcsák fél mm-rel vékonyabbak és 300 grammal nyomnak kevesebbet. ‘Diétára fogták’ a rozsdamentes acélból és titániumból készült ‘4-in-2-in-1’ kipufogót, 600 grammot spóroltak a vezetékeken, 480-at a szelepeken, 380-at a csövön…

Ferodo fékbetétek vásárolhatók ehhez a motortípushoz is a
üzleteiben.
ugrás fel