EST. 2002

Honda-modellek a 39. Tokiói Motorkiállításon

A két szóban forgó járm? egyike egy automata váltós, E4-01 névre hallgató újdonság, amely a robogó és a motorkerékpár vonalvezetését ötvözi (a nagy kerekek a ‘motoros’ koncepciót támasztják alá).

E4-01. Klikk.

A másik gép a Zoomer által kijelölt úton halad tovább: kétféle változat készül bel?le, az NP6-D dupla osztatú és az NP6-S hosszú kivitel? nyereggel.

NP-6D. Klikk.

A két NP megtervezésében a Honda asakai székhely?, N Project kutatási- és fejlesztési központjának munkatársai m?ködtek közre igen intenzíven. Ebben a szellemi m?helyben egyre avantgárdabb ötletek születnek és valósulnak meg, és a jöv?ben is hasonlókra lehet számítani.

A m?szaki adatok természetesen még titkosak, és a felhasznált anyagokról sem tudni semmit. Ahhoz azonban nem kell nagy jóstehetség, hogy el?revethessük: a motorok a legszigorúbb környezetvédelmi normáknak is megfelelnek.

ugrás fel