EST. 2002

Honda VFR800 VTEC

Kezelhet?ség: mindenhol tökéletesen viselkedik, legyen az rossz min?ség? burkolat, vagy tükör aszfalt, egyenes vagy kanyar, mindig egyszer?en lehet vele boldogulni.

Utascipelés: ebben a témakörben is nyer? a VFR. Széles hátsó ülésén kényelmesen ülhet az utas, és a lábtartó elhelyezése sem kényszerít arra, hogy a térdünkkel a vállunkat rugdossuk. Kifejezetten kényelmes az utasoknak!

Összegzés: Nekem kéne! Ez a legértéktartóbb motor amit meg lehet vásárolni most a piacon, mert aki vásárol egy ilyet, az sokáig nem akarja eladni. A közúti közlekedésre az egyik legjobb választás, mert mindenhová jó. Rosszat sajnos nem tudok róla írni, talán csak annyit, hogy egy kicsit nehéz a mostani sportmotorok súlyának tudatában, és a plexi magassága is egy kicsit lapos az én magasságomhoz.

De most láttam az Intermoton a 2005-ös modellt, amire már magasabb plexit szerelek.

Íme:

Honda VFR800 VTEC

Az ára 2.700.000ft-tól indul, de van még pár tavalyi modell beragadva a kereskedésekben, amit talán olcsóbban meg lehet vásárolni.

Benk? Zsolt

benzso@motorinfo.hu

Honda VFR800 VTEC teszt Honda VFR800 VTEC

ugrás fel