EST. 2002

Honda Vision 50: helló, srácok!

Régóta már, hogy a Honda feladta az ötvenes robogók szegmensét, pedig korszakos f?szerepl?je volt. A jelek szerint azonban a gyár változtatni szándékozik az eddigieken, a tinédzserek figyelmét pedig a Vision 50-essel óhajtja felhívni.

Egy kompakt méretekkel bíró robogót látunk, ami képes megfelelni a napi helyváltoztatás igényrendszerének, ugyanakkor a sík lábrész és a nagy nyereg alatti hasznos tér (egy zárt bukó csont nélkül befér) okán praktikumban sem éppen utolsó. A váz egy klasszikus acél cs?szerkezet, érdekes újítás azonban, hogy vásárláskor eldönthetjük, mekkora els? felnivel kérjük a modellt – pillanatnyilag 14′ vagy 16′ a választható kerékméret.

A négyütem? blokk PGMI FI befecskendezéssel dolgozik, és világbajnok fogyasztási paramétereket vonultat fel: két liter üzemanyaggal simán elgurulhatunk vagy száz kilométert (52 km egy literrel, ez áll a gyári tájékoztatóban). A kombinált fékezés sem egy túl elterjedt múszaki megoldás ötvenes kisrobogókon. A futóm?geometriának és az alacsony – mázsa körüli –  menetkész tömegnek köszönhet?en a Vision bizonyára könnyen kezelhet?, jól irányítható járm?. Hatféle színben lesz kapható, kérésre Honda gyári riasztóberendezéssel, hátsó dobozzal, bels? táskával, markolatvéd? szettel, nagyobb plexivel illetve lábtakaró ponyvával rendelhetjük. 

ugrás fel