Hirdetés
Kezdőoldal Bemutató Husaberg: 2011-ben jönnek a kétütem?ek!

Husaberg: 2011-ben jönnek a kétütem?ek!

Hirdetés

Vannak azért még m?fajok, ahol a két ütem tartja állásait: tipikusan ilyen az enduró, amelynek vérmes ?z?i csettinthetnek a nyelvükkel a Husaberg új 250-es és 300-as modellét látva.

A ‘svédek’ nem egyszer? döntést hoztak meg a TE-k pályára állításával, noha a 2T el?nyei elvitathatatlanok, a teljesítménybeli fór egyértelm? a hasonló lökettérfogatú négyütem? motorokkal szemben.

Klikk a képekre, galéria nyílik!

Nem is kimondottan forradalmiak ezek az er?források, szemben a 4T blokkokkal: a KTM EXC-b?l származtathatóak, míg a WP fémjelezte futóm? teljesen teljesen versenyre vagyon hangolva. A felszereltség is eléggé részing, itt a programozható gyújtást és a Brembo hidraulikus kuplungját kell említeni.

A kivitelezés, megjelenés pedig… nos, adtak a részletekre. A 11 literesre növesztett tanktérfogattal zárul be a kör. Árfekvése viszonylag alacsony lesz (adatunk nincs, csak sugallatok), a fenntartási költségek ugyancsak nem verik majd az egeket.

249 vagy 293,2 köbcentiben mérik a zweitakt Husabergek els? képvisel?it.

A kínálat 2011-es frissítése a négyütem? Husa-modelleket sem kerülte el. A forradalmi, 70 fokkal megdöntött blokkal szerelt FE (endúró), FX (cross-county) és FS (szupermotó) modelleken végrehajtott módosítások a megbízhatóbb m?ködés mellett els?sorban a futóm? és a váz er?sítését célozták.

A speciális blokkot befogadó vázak nyakrészét meger?sítették az FE-modelleken ugyanúgy, ahogy az az FX-r?l már ismert volt, illetve az els? futóm?vel is eljátszadoztak: ún. closed-cartridge, zárt csillapítóegységgel rendelkez? els? villával látták el ?ket, melyek az er?sített vázzal közrem?ködve az els? kerék javult nyomtartásáért és rugózásáért felelnek. Ehhez a hátsó, szintén WP-gyártmányú PDS rugóstagot is áthangolták, a végeredmény egy minden eddiginél sportosabb futóm? lett.

A kétütem? technológia már a ‘különc’ husásoknak is elérhet?, természetesen az anya-gyár, a KTM önindítós blokkjait használják.

Az FX450 és FS570 szintén megkapta a meger?sített nyakú, a csavarodásra kevésbé hajlamos, értsd merevebb vázat a futóm? módosításokkal együtt, a szupermotó pedig egy új, Braking féktárcsával is büszkélkedhet. Az új, némileg átrajzolt megjelenés?, 2011-es Husabergeket a hónap (július) végét?l kereshetitek a kereskedésekben.