EST. 2002

Husqvarna SM 450 R/R

Ilyen egy elit motard a Husqvarna szerint. A limitált szériás SM450 R/R közvetlenül a versenypályáról érkezik, természetesen a legkiválóbb min?ségben, leny?göz? külcsínnyel. Ami azt illeti, Varesében nem ez az els? korlátozott darabszámban gyártásra kerül? speciális darab: az exkluzív modellek kiadását valami miatt nagyon szereti a ‘gazda’ Claudio Castiglioni, akinek MV-s munkásságát is számos különleges motorkerékpár jelzi. A Husqvarnánál remek apropót ad a márka SM1 világbajnoki címe is, melyet Delephine révén értek el 2005-ben. Az SM 450 R/R egyértelm?en versenymotor: szériabeállításai alapján azonnal nekimehetne bármilyen pályának, közúti használatra viszont nem homologizálták. A motor grafikája az olasz trikolort eleveníti meg, ami ugye a magyar nemzeti színösszeállítás is. Kedves dolog. Aki ezt a motort él?ben látja, igazi ritkaságot pillant meg, hiszen mindössze 50 darabot készítenek bel?le: ezeket rendelni lehet és a gyárban átvenni 11.900 euró leszurkolása ellenében.

A 450 RR-t természetesen speciális minden elemében. A vázat TIG eljárással hegesztették, a villaszög állítható, a kormány tartója ergál anyagból készült, a felnik a Rexfelgen, a fékek a Brembo m?helyéb?l származnak (racing szériás berendezés radiális nyereggel és fékpumpával). Az alap motorhoz képest rövidebb a hátsó leng?villa, a Marzocchi 50 mm-es els? villája felfordított típusú, hátul a verseny rugóstagot a Sachs szállította.

A blokk a standard 450-es kéttengelyesét?l eredeztethet?, de a sürítés arányát egészen 12,9:1-ig vitték a mérnökök, ami jelent?s pluszt jelent er?ben. Elmaradhatatlan a Keihin MX karburátor és az STM kuplung,, míg a hat sebességes váltó a Husqvarna krossz modelleir?l származik. Hangját az Arrow titánium kipufogórendszere által hallatja majd, amely megfelel a 2006-os hangkibocsátási szabályozásnak.

A motorhoz szériában jár a beállításokhoz szükséges kit, egy motorállvány, kézvéd?k és egy Tommaselli kormánycsutka.

ugrás fel