EST. 2002

Husqvarna SM 510R & 450

A stílus elegáns és agresszív, ahogy az utat mutató TE 510 Centennial
bevezette a tavalyi milánói EICMÁ-n. A centenáriumi modellel szemben ezekr?l
a járm?vekr?l hiányoznak az értékes karbon takarások, a tank sem alumíum,
a kipufogó meg a csavarok sem titániumból vannak, a tárcsák sem az Excel bronz-remekei.
Cserébe viszont az új SM 510 R-t és SM 450-t kint lehet hagyni nyugodt szívvel
öt percnél hosszabb ideig az utcán.

Nemcsak a m?anyag alkotóelemek visszatérésér?l kell említést tenni, hanem a
bels? változásokról is. Az olasz-svéd kéttengelyes teljesítménye emelkedett,
és különös gondot fordítottak a megbízhatóságra. Az új és nagyobb átmér?j? titán
szelepek jobban kedveznek a dinamikus használatnak, ehhez társulnak a módosított
profilú tengelyek, amelyek nagyobb nyomatékot biztosítanak alacsony fordulatszámon.

Minden négyütem? Husquarna modell a Keihin utolsó generációs, 41 mm-es MX
karburátorát kapta
, ami a cold/hot kett?s indítással megspékelve hidegben
és forróságban sem hagyja cserben a motorost.

A futóm?vet a Husky gyári pilótáinak jelzései alapján alakították, az indikációk
legnagyobb részét Eddy Seel adta
. Megváltozott a kaszni súlyozása, és mindkét
most bemutatott motorra felkerült a Sachs lengéscsillapítója, ami er?teljes
lassításnál nagyszer?en tart ellen. Az SM 450 és az 510 R fékeit a Brembo
szállította, elöl óriási, 320 mm-es tárcsa és négydugattyús nyereg
dolgoznak.





ugrás fel