EST. 2002

Ilyen lesz a ZX6R?

Eddig sem volt rossz a Kawasaki hatszázasa, az erejér?l és a lapon is kicsapható csúszókuplungjáról például ódákat zengnek a hazai versenyz?k. De ami most jön, ha igaz a kép, az egy másik valóság, ahogy mondani szoktuk. Legalább olyan min?ségi változás lehet ez a Kawasakitól, mint amekkorát a Yamaha húzott, amikor 2006-ban el?hozakodtak az R6R-el. Egy másik dimenzió. A nyíltan kimondva is versenysportra készült R6 meghódította a világot, és az új ZX6R-r?l süt? radikalizmus is valami hasonló életutat predesztinálhat.

Kisebbnek t?nik az új motor, könnyebbnek, de legalábbis könnyedebbnek. Meg aztán a tömegközpontosításnak áldozatul esett az immár 2005 óta a faridom alá húzott kipufogó. Bár a leng?villa hasonlónak t?nik, nyilván a futóm? terén is lesznek apróbb módosítások. Elöl-hátul hullámos tárcsák, hogy még statikusan is agresszíven festhessen az új zixxer. A szögletes, éles vonalakban végz?d? idomokat a ZX10R fert?zte meg, különösen a fejidomot, de itt összességében extrémebb küls?t varázsolnak a motornak. Nem lenne rossz olyan motort látni a zöldekt?l, ami képes lehet a szupersport bajnokságban odacsípni a Yamaháknak vagy a Hondáknak – vagy mindkett?nek.

ugrás fel