EST. 2002

Indian FTR 1200 és 1200S

Az Indián évekkel ezelőtt mutatta be a FTR750 modellt ami 2017-ben meg is nyerte az amerikai bajnokságot ( Flat Track ).

A sikeres modell inspirálta nagyobb testvért szánja a gyártó az utcára, ráadásul egyből két verziót is készítenek a modellből. Ahogy a Ducati modelleknél itt is az S jelölés a drágább és több extrával felszerelt verziót takarja.

A szinte semmiből felbukkanó projektet azóta is komoly népszerűség övezi, az Indian már régóta nem mutatott be olyan motort amit a versenypálya inspirált és európai szemmel is modern technikai megoldásokat vonultat fel. A megszokott V motor 120 lóerő teljesítményre képes, amelyhez bőséges nyomaték és jó gyorsulás párosul. A térhálós váz, a fordított ( UPS ) villák épp úgy megfelelnek kornak ahogy a Brembo fékek vagy a LED világítási rendszer.

A két modell között leginkább futómű és elektronikai különbségeket találunk. Az S modell összes egysége ( csillapítás ) állítható. Az elektronikai Ride Command rendszert egy 4,3” LCD érintőképernyőn át vezérelhetjük. A rendszer három üzemmódot kínál a vezetési stílusnak megfelelően: Sport, Standard, Rain. Az USB eszközök töltésére alkalmas csatlakozóval is ellátták az S verziót, vételára 15990 euró lesz. Az alap modell közel 10% olcsóbb összegért kerül piacra, és már 14690 euróért a miénk lehet.

ugrás fel