Hirdetés
Kezdőoldal Sporthírek sporthirek-motogp Interjú Sete Gibernau-val

Interjú Sete Gibernau-val

Hirdetés

És Valentino Rossi?

Igen, ?t kell megverni. ? a legjobb pilóta. Biztos vagyok benne, hogy az els?
háromban végez, és ringben lesz a gy?zelemért. ? már megnyert minden megnyerhet?t,
így nyilvánvaló, hogy számolni kell vele.

Nem gondolod, hogy neki is id?re lesz szüksége, hogy felfejlessze a Yamaha
M1-et?

Dönt? lesz a kezdés. Jó emberek veszik körül, és gy?zelemre tör: tudják, mi
a dolguk.

Mit tudnál mondani az RC211V-r?l: arról, amelyet most vezettél Malajziában?

A tesztelt motor véleményem szerint majdnem ugyanaz, amit Valentino használt
tavaly év végén. Az, hogy id?ben javítottunk, nem jelenti automatikusan azt,
hogy hatékonyabbak is lettünk. A Honda nagyon rendben van, szerintem akár ötszáz
fordulattal is több van benne. A fékezése is sokkal finomabb. A fékkérdést egyébként
már régóta szorgalmaztam.

És mit szólsz a Tohru Ukawa által felvezetett evolúciós, 2004-es motorváltozathoz?

Mentem néhány kört Ukawa mögött, és lendületes, annyi szent. Mondjuk 5 km/h-val
gyorsabb.Múlt év végén a kuplunggal és az általános tapadással kapcsolatban
fogalmaztunk meg hiányosságokat. Nem tudom, hogy Tohru sepangi motorja mennyire
volt végleges verziójú: az biztos, hogy a Honda mérnökalakulata Japánban g?zer?vel
fog dolgozni a fejlesztésen. Két hét múlva már többet fogunk tufdni.

Gondolod, hogy a legjobb anyagot kapod majd a Hondától?

Meglátásom szerint a rajtnál ugyanolyan szintr?l indulunk mind a hatan. Ami
utána következik. . . nem tudom. Azt várom, hogy a gyári csapat egy cseppet
el?ttünk fog járni, talán ez részét is képezi a szponzori szerz?déseknek.