EST. 2002

Intermot 2004: Triumph

Daytona 650
Kategória: supersport
Henger?rtartalom: 646 kcm
Hengerek száma: 4, soros
Elektronikus befecskendezés
Max. teljesítmény: 110 LE / 12.500 fordulat
Tömeg: 165 kg
Ár: n. a.

A harcosabb (f?leg japán) riválisokkal szembeni teljesítmény-lemaradásból ledolgozandó
a blokk némi löketnövekedésen ment át (+3,1 mm, összesen 44,5 mm), így
a teljes henger?rtartalom 646 kcm. A végeredmény: 110 LE (12.500-on) és 68
Nm (11.500-on):
mindez, kiegészülve az új EF1 rendszerrel sokkal egyenletesebb
er?kibocsátást eredményez.

Akárcsak a fentebb taglalt két modell, a Daytona is új kuplungot és hatsebességes
váltót kapott
. Küllemében nem változott, de erre nem is nagyon van szükség.
Két színben választható: Racing Yellow és Tornado Red.

Bonneville T 100 (Speedmaster)
Kategória: meztelen (cirkáló)
Henger?rtartalom: 865 kcm
Hengerek száma: 2, soros
Karburátor
Max. teljesítmény: 63 LE / 7.250 (54 LE /
6.500)
Tömeg: 205 kg (229 kg)
Ár: n. a.

Nagyjából 20%-os teljesítmény-emelkedésen ment át a T 100, míg a Speedmasternek
a forgatónyomatéka dúsult föl (már 3.500 fordulat mellett is). Mindkét modellhez
új színeket kínál a brit gyár.

Kapcsolódó cikkeink
Intermot 2004: Kymco
Intermot 2004: Ducati
Intermot 2004: Kawasaki
Intermot 2004: Honda
Intermot 2004: MV Agusta, Cagiva
Intermot 2004: Axo
Intermot 2004: Suzuki
Intermot 2004: Piaggio
Intermot 2004: Shoei
Intermot 2004: MZ
Intermot 2004: KTM
Intermot 2004: Spyke
Intermot 2004: Yamaha
Intermot 2004: Arai
Intermot 2004: Derbi
Intermot 2004: Malaguti
Intermot LIVE!
Intermot 2004: Aprilia
ugrás fel