EST. 2002

IRTA,Barcelona:MotoGP2.

Reggel elég volt egy pillantás az ablakon kívüli világra, hogy mindenki megállapíthassa:
ebb?l teszt nem lesz. Ennek megfelel?en a pilóták nem siették el a felkelést,
Rossi például csak tizenegy óra magasságában dugta ki az orrát. Pályára szállásról
persze szó sem esett
, eltekintve néhány extrém kedv?, es?gumi-próbához affinitást
érz? merész vállalkozótól, köztük Bayliss, Abe, Nakano és Melandri.

Nem sok jóval kecsegtet az id?járás-el?rejelzés sem: a hírek szerint a szombati
orkánt
a hét utolsó napján havazás váltja fel. Emiatt többeket, nem
csak a pilótákat, idegzsába kerülget. A Ducati és a Yamaha, mely két
csapat mázsaszám szállíttatta a tesztelend? anyagokat Spanyolországba, a rendkívüli
állapotra való tekintettel frenetikus nagygy?léseket hívott össze: ha a klíma
ilyen marad, könnyen lehet, hogy ?k számítógép mellett, fedett helyen folytatják
a szimulációs munkát
.

Történések Honda-fronton is: egynémely privát csapathoz tartozó versenyz?
nem kifejezetten elégedett az új RCV-vel, és a régi változattal szeretne indulni
Welkomban, a Dél-Afrikai Nagydíjon. Észszer? döntés lenne, hiszen kipróbálatlan
anyaggal tán egy fokkal rosszabb helyzetben lennének, mint a már beválttal,
ismerttel. Ezzel párhuzamosan a HRC minden bizonnyal úgy dönt, az IRTA
jerezi felvonását követ?en visszavon minden olyan matériát, ami nem a
legutolsó divat szerint való.

Persze nem csak a versenyz?k és a m?szakiak ?rl?dnek kétségek között. A
vasárnapi id?mér?t
(ahol a leggyorsabb díja, emlékezhetünk, egy BMW 645Ci)
ugyanis a fél világon közvetítik (elvben) különféle sportcsatornák, így
a csapatoknak, a médiának és a szponzoroknak nem kis tét forog kockán. Nem beszélve
a lelkes katalán közönségr?l, amely szombaton is megtöltötte a montmelói lelátókat,
cserébe a nagy semmiért.

A naphoz tartozó hír, hogy a Proton a WCM-nek is szállító Dunlop
mellett kötelezte el magát
. Furcsa, hogy a váltás pár héttel a vb nyitánya
el?tt, a legjelent?sebb tesztsorozat alatt történik, f?leg olyan indokkal, hogy:
‘a csapat székhelye és a gumigyár közel vannak egymáshoz’.


ugrás fel