EST. 2002

Itália földjén a Maxtra

Nem kisebbet mondtak az elején, minthogy 3 év motorozás után világbajnokká válik majd a motor, és nem tágítanak. Olyannyira nem, hogy már-már sziklaszilárd tényként kezeli a tisztelt csapat a 2011-es aranyat, ahogy gy?lnek az adatok Kína versenymotorjáról. Egy üt?képes nyolcadliteres masinát összerakni azért nem piskóta… mi ne tudnánk ezt? Ha Talma 2008-as RSA-ját említjük, azt hiszem eleget mondtunk – pedig ebben az esetben még csak nem is a nullából kellett csodát csinálni.

„A brit motorozás után itt, Olaszországban is f?leg a váz és az er?forrás új fejlesztéseit és módosításait teszteltük. Egyre több adatunk van a motorról, f?leg az alapbeállításokról, ezekkel az információkkal már tovább lehet dolgozni. Michael Wilcox, a tesztpilóta nagyon tapasztalt versenyz?, rengeteg technikai tudással, az ? munkája pótolhatatlan volt az elmúlt napokban.” – mondta Garry Taylor csapatf?nök a tesztelés végén. Simon Wei, a csapat igazgatója pedig egyszer?en örül, hogy minden a terv szerint megy. Az önbizalom fél siker?

ugrás fel