EST. 2002

Jerez: további tesztek

Parlamenti vitára ad okot a jerezi Nagydíj: a spanyol sportminiszter
mind több interpellációt kap, és vannak olyan hangok is, amelyek a futam
naptárból való törlését szorgalmazzák
a sokallott háttérköltségek miatt.
Ez a jelenség több országban is felütötte a fejét, de a spanyoloknál most igazán
magasba csaptak a polémia hullámai.

A Jerez de la Fronterában tartózkodott csapatokat és pilótákat a legkevésbé
sem foglalkoztatta a törvényhozók szócsatája: inkább örültek a záró tesztnapra
végre felszáradt borításnak és az ideális körülményeknek. A legaktívabbak
egyike Marco Melandri volt
, de Itoh, a Pramac-nak és Brigdestone-nak bedolgozó
derék japán tesztpilóta sem sajnálta magát.

Colin Edwards egy versenyszimulációt is végzett, így övé lett a második
nap legjobb id?eredménye
. A mért körid?knek sok jelent?sége ez esetben nincsen,
hisz alapvet?en m?szaki dolgokkal voltak elfoglalva a résztvev?k.

Szerdán a Honda 250-es versenyz?i az RSW új futóm?vét próbálták ki,
amellyel már a Francia Nagydíjon rajthoz állnak. Rolfo, Pedrosa és Elias révén
egyre konkrétabb a Honda-támadás a negyed literesek osztályában.

A szerdai napon egyébként Sete Gibernau is tesztelt, ami nem igazán nyerte
el Max Biaggi tetszését
. Éppen ezért Fausto Gresini maga nyugtatta meg Massimilianót:
Gibernau semmi extra alkatrészt nem próbált ki, csak motorbeállításokkal foglalkoztak.

A Ducati folytatta a Desmosedici kontrollálhatóságáért vívott harcot:
Capirossi a 16.5-es els?t alkalmazta.

A hivatalos id?eredmények (második tesztnap)

Versenyz? neve Motor Id?
Edwards Honda 1’41’1
Hayden Honda 1’41’4
Tamada Honda 1’42’0
Checa Yamaha 1’42’1
Barros Honda 1’42’3
Melandri Yamaha 1’42’4
Rossi Yamaha 1’42’5
Gibernau Honda 1’42’7
Bayliss Ducati 1’42’8
Nakano Kawasaki 1’42’8
Capirossi Ducati 1’42’9
Itoh Honda 1’43’3
Hofmann Kawasaki 1’43’8
Abe Yamaha 1’44’5
ugrás fel