EST. 2002

Jön Biaggiék replikája?

Az Aprilia olasz riválisának territóriumára pályázik: eddig kizárólag a Ducati kínált a köznép által is megvásárolható komoly, üt?képes versenymotort egyenesen a gyárból – de ha a pletykák nem hazudnak, nemsokára már Biaggi és Camier verseny RSV4-eseinek szakasztott mására is felülhet a dúsgazdag pályázó.

A japánok nem vesz?dnek gyárilag felkészített versenymotorok árusításával, az olaszok azonban annál inkább. A Ducati a kilencvenes években kezdte el bárki által elérhet?vé tenni a 916-széria versenyverzióit – általában RS utónévvel –, jó szokásukat azóta is tartják (az idei privát Ducatik mind ilyen Production Racerek), és ha igaz, Noale is versenyreplika piacra dobását fontolgatja – tehát RSV4 replika az lesz, hamarosan elkészülnek vele, azt azonban még nem tudni, hogy közútra is ki lesz-e engedve a motor.

Max biaggi és Leon Camier változat is kapható lesz: fényezés, elektronika, váz, idomzat, blokk (a teljesen fogaskerekes vezérlés?, amit megóvtak, de végül engedték rajthoz állni), minden a szakasztott mása lesz a vébés versenymotornak.

Az Aprilia RSV4 replika jó kis konkurenciája lesz a legfrissebb Ducati 1198RS-nek, ami mellesleg 90 ezer eurónál is többe kerül jelenleg – egyel?re pletyka szinten 50 ezer alá becslik az Apriliát. Ennyiért pedig már nem csak a hatalmas büdzsével büszkélked? top privát csapatoknak jöhet majd számításba a gyári Aprilia, hanem a különböz? nemzeti bajnokságokban gondolkodók számára is, de akár még egy luxuskategóriás pályanap-motornak is beillik. Négyet kérnénk, csomagolva!

Jelenleg Misanóban tesztelik, az utolsó simításokat végzik a kereskedelembe szánt változaton, a hivatalos bemutató várhatóan a SBK monzai nagydíjának hétvégéjén lesz. Kérdójel: lesz-e utcai változat, avagy átalakító kit (fényszórók, indexek, tükrök, normakövet? kipufogó)? Reméljük…

ugrás fel